خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمود محمدیانpdf
خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات محمدیان

این فایل، خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمود محمدیان pdf است که فصول این کتاب را در حجم ۳۵ صفحه به بیان زیر خلاصه کرده است. مخفی نماند که این کتاب به عنوان منبع درسی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد معرفی می شود و ضمناً در آزمون ورودی برخی از دانشگاه ها نظیر دانشکده ارتباطات صدا و سیما به عنوان منبع آزمون معرفی می شود.

دانلود خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات محمود محمدیان

فصل اول : تاریخچه تبلیغات در جهان و ایران

فصل دوم: از دریاچه تبلیغات تا اقیانوس بازاریابی

فصل سوم: اهداف تبلیغ

فصل چهارم: بودجه بندی تبلیغات

فصل پنجم :پیام تبلیغ

فصل ششم: رسانه

فصل هفتم :ارزیابی اثربخشی تبلیغات

فصل هشتم:کج روی ها و انحرافات در تبلیغ

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته سرلک” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

مدیریت تبلیغات


ایران سلامت مدیریت ,تبلیغات ,کتاب ,خلاصه ,محمود ,دانلود ,مدیریت تبلیغات ,کتاب مدیریت ,خلاصه کتاب ,این کتاب ,عنوان منبع ,کتاب مدیریت تبلیغاتمنبع

چای اسطوخودوس

مضرات گیاه اسطوخودوس

اسطوخودوس بارداری

مضرات اسطوخودوس

پسر و اسطوخودوس

دمنوش اسطوخودوس

روغن اسطوخودوس

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قطعات بیل مکانیکی کوماتسو فرید کوشکی زاده عروسکی harveykvvjp015 casa دکترفایل httsk تخفیف سایت خرید شماره مجازی فیلم رنگی ارایشی گناوه